„Získávat nové zákazníky nestačí.
Cílem každého byznysu by měli být zákazníci, kteří se vrací.“

Pomáhám (zejména e-commerce) byznysům k vyššímu zisku prostřednictvím retenčního marketingu, který podporuje opakované nákupy a snižuje náklady na akvizici.

Nerozhoduji se na základě svých pocitů. Místo toho se opírám o objektivní zákaznická data. Jen tak může retenční strategie fungovat.

Na volné noze podnikám od roku 2019. Za tu dobu jsem si střihl role editora a specialisty obsahového marketingu. Co mě přimělo věnovat se výhradně retenčnímu marketingu? Zčásti mé zaměření na e-mailing, který je přirozený retenční nástroj, ale především stav české e-commerce, která potřebuje zlepšit zákaznickou retenci.

Chcete posunout retenci na vyšší level?

Krátce o retenčním marketingu

Ve 2 minutách se dozvíte to nejdůležitější

Tomáš mi pomohl s nastavením e-mailové komunikace se zákazníky na mém e-shopu. Díky tomu se zákazníci vracejí a opakovaně nakupují. Oceňuji osobní a profesionální přístup na naší schůzce. Tomáš je odborníkem ve svém oboru, se kterým rád spolupracuji.

Vojtěch Vysloužil

Vehiclass

Časté otázky

Přejít nahoru