Marketingová agentura vs. freelancer: Koho si najmout?
Agentura, nebo freelancer? Oba typy spolupráce přináší určité výhody i nevýhody. Které řešení se vám vyplatí víc?
Číst dál5 tipů, jak si udržet zákazníky
Věrný zákazník, který se k vám vrací, je k nezaplacení. Jak ho ale získat?
Číst dál20 náhodných marketingových pouček
Stručná, jasná, zapamatovatelná – tak by se dala shrnout moudra, která najdete v tomto příspěvku.
Číst dálE-mail marketing: Slovník pojmů
OR, CTR, BR – jde vám z toho hlava kolem? Pak určitě uvítáte tento kratičký slovník.
Číst dálJak zaujmout přesycené zákazníky?
Jak oslovit zákazníky v době, kdy je reklamy bombardují ze všech stran?
Číst dálNež si najmete copywritera…
Co všechno byste měli zvážit, než oslovíte copíka, aby vám napsal texty?
Číst dál4 mýty o e-mail marketingu
O e-mailingu se traduje celá řada mýtů. Podívejte se alespoň na 4 z nich.
Číst dál7 důvodů, proč vám nefunguje e-mail marketing
Úspěšnému e-mailingu často brání 7 chyb. Neděláte je náhodou taky?
Číst dálJak rozjet online marketing ve velkém? Jeden člověk na to nestačí
Proč nedělat marketing na vlastní pěst a koho si (ne)přizvat na pomoc.
Číst dálPodnikání na volné noze: Jaké má (ne)výhody?
Freelancing je super, ale není pro každého. Zjistěte, jestli je pro vás.
Číst dálJak vytvořit headline, který zaujme na první dobrou
Headline, který přitahuje jako magnet – existuje na něho nějaký tajný recept?
Číst dálCopywriting a kreativita: Nepřátelé, nebo spojenci?
Možná už jste to slyšeli. Copywriteři musí být od přírody kreativní a tvořit ultra-originální obsah. Typický copík už od dětství skládá básně, žongluje se slovy a píše slohovky na jedničku.
Číst dál