Retenční marketing: Jak si udržet zákazníky?
Retence se (nejen) v našich končinách silně podceňuje. Přitom vracející se zákazníci jsou základem skoro každého byznysu. Objevte 5 tipů, které vám pomůžou je udržet.
Číst dálObsahový marketing pro freelancery a malé firmy: Proč se vyplatí a jak s ním začít?
Obsahový marketing se vyplatí prakticky všem freelancerům a firmám. Podporuje růsu podnikání, a přitom není tak nákladný jako placené reklamy.
Číst dálMarketing není reklama
Někteří podnikatelé vnímají marketing jen jako reklamu. Jenže marketing nemůžete zapnout a zase vypnout. Otázkou totiž nikdy není, jestli děláte marketing, ale jak ho děláte.
Číst dálCílová skupina v marketingu: K čemu slouží a jak ji definovat?
Na správně vymezené cílovce stojí a padá úspěch vašeho marketingového úsilí. Jak konkrétně vám pomůže a jak ji správně vymezit?
Číst dálCo je marketingové pravidlo 7?
Vzniklo už ve 30. letech, ale v dnešní době se dá využít lépe než kdy jindy. Marketingové pravidlo 7 může aplikovat prakticky každý byznys.
Číst dálJak vybrat marketingové kanály?
Do jakých online kanálů se vyplatí investovat čas a peníze? Možností je opravdu hodně. Tento stručný článek vám usnadní rozhodování.
Číst dálProč se e-mail marketing opravdu vyplatí
E-mail marketing má i v dnešní době smysl – možná více než kdykoli předtím. Proč je tak efektivní a jak podporuje růst podnikání?
Číst dál