Zákazník e-shopu

Retenční marketing: Jak si udržet zákazníky?

Retence se (nejen) v našich končinách silně podceňuje. Přitom vracející se zákazníci jsou základem skoro každého byznysu. Objevte 5 tipů, které vám pomůžou je udržet.
Číst dál

Obsahový marketing pro freelancery a malé firmy: Proč se vyplatí a jak s ním začít?

Obsahový marketing se vyplatí prakticky všem freelancerům a firmám. Podporuje růsu podnikání, a přitom není tak nákladný jako placené reklamy.
Číst dál
Síť kontaktů

Marketing není reklama

Někteří podnikatelé vnímají marketing jen jako reklamu. Jenže marketing nemůžete zapnout a zase vypnout. Otázkou totiž nikdy není, jestli děláte marketing, ale jak ho děláte.
Číst dál

Cílová skupina v marketingu: K čemu slouží a jak ji definovat?

Na správně vymezené cílovce stojí a padá úspěch vašeho marketingového úsilí. Jak konkrétně vám pomůže a jak ji správně vymezit?
Číst dál
Digitální marketing

Co je marketingové pravidlo 7?

Vzniklo už ve 30. letech, ale v dnešní době se dá využít lépe než kdy jindy. Marketingové pravidlo 7 může aplikovat prakticky každý byznys.
Číst dál
Sociální sítě

Jak vybrat marketingové kanály?

Do jakých online kanálů se vyplatí investovat čas a peníze? Možností je opravdu hodně. Tento stručný článek vám usnadní rozhodování.
Číst dál

Proč se e-mail marketing opravdu vyplatí

E-mail marketing má i v dnešní době smysl – možná více než kdykoli předtím. Proč je tak efektivní a jak podporuje růst podnikání?
Číst dál
Přejít nahoru