Retence zákazníků: Co to je a jak ji dlouhodobě zlepšit
Jak získat co nejvíc zákazníků, kteří opakovaně nakupují a nerozhodují se jen podle ceny? Přečtěte si tipy a postupy, jak zlepšit retenci zákazníků.
Jak získat co nejvíc zákazníků, kteří opakovaně nakupují a nerozhodují se jen podle ceny? Přečtěte si tipy a postupy, jak zlepšit retenci zákazníků.
Sázet všechno na jednu kartu se nevyplácí. A to platí i v marketingu. PPC reklama přináší mnoho výhod, ale přílišná závislost na ní se vám může vymstít.
Pokud od vás zákazníci odchází nebo se k vám nevrací, existuje pro to mnoho možných důvodů. V tomto článku se podíváme na ty nejčastější.
Retenční marketing by měl stát na datech, ne na pocitech. Proto se i v něm používají metriky, díky kterým snadno zjistíte, jak se vám retence daří nebo nedaří.
Retence se (nejen) v našich končinách silně podceňuje. Přitom vracející se zákazníci jsou základem mnoha úspěšných e-commerce byznysů. Objevte 4 tipy, které vám pomůžou je udržet.