Máte byznys postavený na PPC? Zbystřete
Sázet všechno na jednu kartu se nevyplácí. A to platí i v marketingu. PPC reklama přináší mnoho výhod, ale přílišná závislost na ní se vám může vymstít.
Sázet všechno na jednu kartu se nevyplácí. A to platí i v marketingu. PPC reklama přináší mnoho výhod, ale přílišná závislost na ní se vám může vymstít.
Jak získat co nejvíc věrných zákazníků, kteří opakovaně nakupují a nerozhodují se jen podle ceny? Přečtěte si tipy a postupy, které vám můžou pomoct.
Retenční marketing by měl stát na datech, ne na pocitech. Proto se i v něm používají metriky, díky kterým snadno zjistíte, jak se vám retence daří nebo nedaří.
Retence se (nejen) v našich končinách silně podceňuje. Přitom vracející se zákazníci jsou základem skoro každého e-commerce byznysu. Objevte 4 tipy, které vám pomůžou je udržet.
Obsahový marketing se vyplatí prakticky všem freelancerům a firmám. Podporuje růsu podnikání, a přitom není tak nákladný jako placené reklamy.